dimarts, 3 de desembre del 2013

Ich bin Wolfgang Amadeus Mozart

Hola a tots, fa unes setmanes vam començar el Classicisme i haviem de fer un treball fent que un compositor parlés. Durant aquesta setmana he estat treballant amb l'eina Shadow Puppet per passar les imatges i la meva professora d'alemany, la Judit m'ha ajudat a traduir el text a l'alemany, ja que aquesta era la llengua de Mozart.


Shadow Puppet és una eina amb la que pots triar les imatges que vulguis i fer-ne una presentació, i a més també pots grabar la teva veu.



Aquí us deixo el resultat i el text en català a sota:



Bona tarda. Sóc Wolfgang Amadeus Mozart (un nom ben original). Vaig néixer el 27 de gener de 1756. Aquesta és la meva ciutat de naixement, Salzburg, un lloc que us convido a visitar ja que és ben bonic. I aquesta és la casa on em vaig criar, que es troba al número 9 de la Getreidegasse, per si voleu visitar-me. Des de petits, la meva germana Nannerl i jo vam demostrar facultats increïbles per a la música. Per a mi, la música era tan natural com podia ser un joc per a un nen. Als quatre anys ja vaig començar a compondre petites cançons i, als sis, tocava el clavicèmbal i le violí. Segons la gent, no era un nen gaire comú. El meu pare, que era un home estricte i m'exigia molt, ens va formar musicalment i ens va fer actuar per tota Europa! Jo tocant el clave i la Nannerl cantant. Ara que m'he fet gran, he compost peces increïbles i famosíssimes com la Petita Serenata Nocturna, l'Òpera de la Flauta Màgica, la Marxa Turca i la meva obra més famosa, el Requiem.

1 comentari:

  1. Fantàstic Guillem! Quin accent més "Deutch" que tens! I a més amb la famosa Marxa Turca de fons. Des d'aquí moltes gràcies a la Judit per la feina que ha fet. Ha valgut la pena!

    ResponElimina