dilluns, 17 de març del 2014

L'escala cromàtica.

Bon dia! Aquesta és la meva primera publicació al bloc, i espero poder-ne fer moltes més!

Aquestes últimes setmanes els alumnes de 2n d'ESO hem estat estudiant els diferents tipus d'escales, els acords... i el alumnes que disposem d'Ipads hem fet uns petits videos explicant una mica que és cada cosa perquè ens sigui més fàcil poder aprendre-ho. Per fer-ho, l'Olívia Pujol i jo hem ultilitzat l'aplicació Educreations

Esperem que amb aquest petit resum hagueu pogut entendre que és una escala cromàtica!
http://www.educreations.com/lesson/view/escala-cromatica/18361663/?s=nmURdS&ref=appemail



4 comentaris:

  1. Adelaida, aquests treballs que fan els alumnes de segon em sembla una idea original i que ajuda a repassar per exàmens d'una manera més divertida

    ResponElimina
  2. Bona feina. Però una sugerència: potser haurieu d'haver dit que les escales cromàtiques consten de dotze sons i no estic del tot segur que es pugui considerar semblant a les escales majors.

    ResponElimina
  3. Absolutament d'acord Gerard. La teva aportació em sembla molt interessant. Espero que altres alumnes també hi diguin la seva.

    ResponElimina
  4. Estic d'acord amb el Gerard, no crec que l'escala major i la cromàtica siguin semblants, però exeptuant això el treball està prou ben fet.

    ResponElimina