dimarts, 8 d’abril del 2014

Els inicis del rock als anys 50

Hola a tots, ara a música començarem a treballar l'inici del rock en els anys 50. I per fer una petita introducció del tema, he fet una petita presentació amb els musics, o grups musicals d'aquella època.

La presentació està feta amb una aplicació mòbil que he descobert avui. Aquesta app es diu Photostory aquesta app serveix per a fer un vídeo amb fotos passades com a diapositives, i també té l'opció de posar música de fons, es una app molt senzilla i fàcil d'utilitzar. 

En les fotos de la meva presentació veureu que té els noms dels grups musicals i dels musics en unes etiquetes, aquestes etiquetes les he posat amb una altra aplicació mòbil que en un altre treball ja vaig fer servir, aquesta app es diu Labelbox.


Tot seguit us deixo la meva presentació, espero que us agradi.



2 comentaris:

  1. Gràcies Laura per la feina que estàs duent a terme buscant apps d'Android i provant-les. Sé que hi ha més apps d'Apple i per això encara teniu més mèrit els que, com tu, féu aquests treballs tan fantàstics.

    ResponElimina
  2. Si, la veritat es que trobar apps per a android es una mica complicat. Aquesta aplicació que vaig trobar em va agradar molt, però el problema es una mica la qualitat de imatge dels vídeos.

    ResponElimina