dilluns, 5 de maig del 2014

Endevinalla: quin instrument és?


Hola! Avui us mostro una presentació una mica diferent, ja que és més entretinguda que les que hem fet fins ara, tot i així, no deix de ser una genial manera d'aprendre.

Recordeu que els alumnes de segon vam publicar diversos articles sobre els instruments de percussió? Doncs l'Anna Vilalta Mas ha creat un video curt en el qual escoltareu la veueta d'un titella que us planteja una endevinalla alhora que es mou per la pantalla. L'ha creat amb una app anomenada Sock Puppets, només apta per dispositius Apple.

Personalment, opino que sempre està bé posar-hi una mica de diversió a l'estudi, per això, crec que amb petits treballs com aquest, podem aprendre més i millor.



Directament des d'aquí podeu escoltar l'endevinalla i si en sabeu la resposta... no dubteu en comentar!


Més ossos tinc que un esquelet,
estesos tots sobre una fusta
i un saberut amb un palet
me'ls classifica i me'ls ajusta.
Sabeu qui sóc?!

7 comentaris:

  1. No n'estic massa segur... Campanes tubulars?

    ResponElimina
  2. no n'estic molt segura però crec que és el Xilofon

    ResponElimina
  3. Coincideixo amb el Gerard, crec que és la campana tubular, però no n'estic gaire segur

    ResponElimina
  4. Estic d'acord amb el Gerard i l'Aleix

    ResponElimina
  5. Podria ser el carilló, o el metalòfon, o xilòfon, o potser tal com diu el Gerard, les campanes tubulars.

    ResponElimina
  6. Jo crec que és el xilòfon!

    ResponElimina